ΑρχικήΣύνδεσμοιΕπικοινωνίαΟδικός ΧάρτηςΧάρτης

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Μαδρίτη

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και η φετινή εκπαιδευτική επίσκεψη, που διοργάνωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Πλήρους Φοίτησης στη Μαδρίτη της Ισπανίας, από τις 25 έως τις 30 Ιανουαρίου 2015.

Στόχοι της δραστηριότητας ήταν η απόκτηση διεθνών εμπειριών, η διεύρυνση της γνώσης σε επίκαιρα θέματα, η ενημέρωση για την εφαρμογή επιτυχημένων πρακτικών από διεθνείς επιχειρήσεις και οργανισμούς, η ανταλλαγή απόψεων με στελέχη πολυεθνικών εταιρειών και η γνωριμία με μια διαφορετική κουλτούρα / παιδεία στους τομείς του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Πυρήνας των δραστηριοτήτων ήταν οι στρατηγικές τοποθέτησης προϊόντων/επωνυμιών στην αγορά και τρόποι προβολής τους, σύμφωνα και με τις ανάγκες της εγχώριας αλλά και της παγκόσμιας σύγχρονης οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι φοιτητές επισκέφθηκαν δύο από τις πιο καταξιωμένες ισπανικές επιχειρήσεις:

1) Την εταιρεία παραγωγής μπύρας Mahou-San Miguel Brewery (www.mahou-sanmiguel.com). Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1890 και είναι ηγέτης στο κλάδο της ζυθοποιίας στην Ισπανία. Η εταιρεία έχει συνδέσει το όνομά της με τη διαρκή καινοτομία, τη συνεχή βελτίωση και τη διεθνοποίηση της επωνυμίας της. Συγκεκριμένα, το 75% της παραγωγής της καταναλώνεται εκτός Ισπανίας. Η κοινωνική συνεισφορά και η διαρκής υποστήριξη και εξέλιξη των 2000 εργαζομένων της αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας. Η επίσκεψη στους χώρους παραγωγής αποτέλεσε μια ξεχωριστή και αποκαλυπτική εμπειρία. 

2) Την κεντρική υπεραγορά της Μαδρίτης Mercamadrid (www.mercamadrid.es), που μεταξύ των αντίστοιχων οργανισμών, αποτελεί το νούμερο ένα παγκοσμίως,  από άποψη όγκου πωλήσεων. Ο οργανισμός αυτός έχει αναπτύξει και τελειοποιήσει μοναδικά συστήματα διανομής και logistics για την άριστη εξυπηρέτηση των εταιρειών-πελατών του. Η επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του οργανισμού αποκάλυψε πολλά μυστικά της επιτυχημένης λειτουργίας μιας εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η έναρξη των επιμέρους δράσεων έγινε με διάλεξη της καθηγήτριας Ana Diaz, στο Πανεπιστήμιο υποδοχής Universidad Autonoma De Madrid (UAM), Department of Finance and Commercial Research (www.uam.es), σε θέματα σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το σχεσιακό μάρκετινγκ. Το UAM αποτελεί ένα από τα κορυφαία δημόσια πανεπιστήμια την Ισπανία με έντονη διεθνή ερευνητική παρουσία.

Οι εκπαιδευτικές δράσεις συνεχίστηκαν με τη διάλεξη της καθηγήτριας Monica Gomez για τις στρατηγικές και τους τρόπους με τους οποίους οι ιδιωτικές μάρκες (private labels) ανταγωνίζονται με επιτυχία τις αντίστοιχες επώνυμες μάρκες σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Το εκπαιδευτικό κομμάτι συμπληρώθηκε με ομαδικές επισκέψεις στους πολυάριθμους πολιτιστικούς χώρους (Las Carboneras Flamenco, εθνικά μουσεία) και ημερήσια τουριστική επίσκεψη στο Τολέδο (το οποίο περιλαμβάνεται στον κατάλογο των μνημείων παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, καθώς αποτελεί μια ολόκληρη πόλη-μουσείο ιστορίας και αρχιτεκτονικής, ενώ κατά την περίοδο 1085-1559 υπήρξε πρωτεύουσα της Ισπανικής αυτοκρατορίας, ισχυρό θρησκευτικό και πολιτιστικό κέντρο), που συνέβαλαν στην καλλιέργεια της ομαδικότητας και της δημιουργικής χαλάρωσης.

Σχόλια φοιτητών για την εκπαιδευτική επίσκεψη
Φωτογραφίες από την εκπαιδευτική επίσκεψη
Home Page  Νέα-Ανακοινώσεις  Νέα  Επίσκεψη στη Μαδρίτη